گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

حرف دل 2

بعضی ادم ها هستن خوب دروغ میگن  خیلی خوب،دروغگو بی وجدانه و خوب زندگی میکنه بدونه فکر و عذاب وجدان  خودخواه

اما،بعضی ادم ها هستن خوب باور میکنن، به شدت میشکنن و تباه میشه زندگیشون و تا اخر عمر نمیبخشن

همیشه اونی برندس که خوب دروغ میگه ، ولی  دنیا دار مکافاته کی وقت رسوا شدنش برسه خدا داند و بس


نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته عباسی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:36

سلام داداشی
خوبین؟ عزیزم اینقدر بهش فکر نکن شما لیاقتت خیلی بالا تر از اشغالی چون اونه

سلام تو خوبی؟لیاقت کجا بود ابجی

سانازییییییییییییییی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:37

ولش کن اون عجوزه رو خودم برات بهترشو ردیف کردم خودت ناز میکنی

بیخیال همون یکی بسه برا هفت پشتم

سمیم یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:23 http://smim.blogfa.com

به دروغ نمیشه شعر گفت

بدونه علم به مطلبی هم نمیشه نظر داد

نسیم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:01

تو دیگه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ادم نیستم؟

س یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:20

غصه نخور یا خودش میاد یا نامه اش یا خبر مرگ رقیب
همیشه یه درصد برا پیش امد غیر عادی هم جا بذار
اقا شهیار تو خدار رو داری چرا زانو غم بغل کردی
خدا میگه
اگر به جز من به کسی امید بستی امیدت رو نا امید میکنم

کسی نمیتونه درک کنه مشکل من کجاس.من رو خیلی حرفا حساب کردم و اعتماد کردم که واقعا حرفش حرفه رو تمام قولاش میمونه ولی نموند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد