گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

حرف دل 2

بعضی ادم ها هستن خوب دروغ میگن  خیلی خوب،دروغگو بی وجدانه و خوب زندگی میکنه بدونه فکر و عذاب وجدان  خودخواه

اما،بعضی ادم ها هستن خوب باور میکنن، به شدت میشکنن و تباه میشه زندگیشون و تا اخر عمر نمیبخشن

همیشه اونی برندس که خوب دروغ میگه ، ولی  دنیا دار مکافاته کی وقت رسوا شدنش برسه خدا داند و بس


حرف دل


این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

دل بریدم از یه دنیا خسته بودم گیجو تنها

 هم صدای بغض ابرا گریه کردم من خدایا

 راه میرفتم تو خیابون

 دل شکسته خیلی داغون

 اشتباه بود غصه هامون

 بازمن اینجام زیر بارون

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

رسم دنیاست دل شکستن

 رسمش اینه بدشه با من

 خیلی موندم خیلی رفتم

 خیلی خستم پس چرا من

 حس نموده توی شعرام,واسه اینه خیلی تنهام

 هیچکسی نیست توی دنیا من همیشه خیسه چشمام