گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

خواب

جدیدا خوابتو باز زیاد میبینم
هر روز یه خبر از تو میاد میبینم
که حالتو تو خوب نیست مثل خودم
من دیگه خسته شدم
هیچوقت خیالم از رفتنت جمع نشد
علاقم به تو کم نشد
با اینکه نیستی پیشم تو هنوزم مال خودم میدونم
تو همین مسیر به سمتت میام دستامو بگیر
واسه یدفعه عشمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هرکی چشاتو میخوام
عشق منی تویی همه دنیام

♫♫♫♫♫♫♫

پای این آرزوی قدیمی بمون
خودتو برسون تو یه دستای من
هنوزم مثل همون قدیمه چشات
زندگیه چشات دنیای من
منو برگدون تو به همون حالتم
هرجوری که شده حتی یک ساعتم
میخوام بشینم باز پای حرفای تو
توچشمای تو زل بزنم

♫♫♫♫♫♫♫

 همین مسیر به سمتت میام دستامو بگیر
واسه یدفعه عشمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هرکی چشاتو میخوام
عشق منی تویی همه دنیام