گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

چند نکته امنیتی

1-

از گذرواژه (رمز عبور) Gmail خود در سایت های دیگر استفاده مجدد نکنید. استفاده مجدد از گذرواژه مهمترین عامل در به خطرافتادن حساب های افراد است.

۲٫ با بررسی تنظیمات «باز ارسال» و «فیلترها» در حساب خود مطمئن شوید که در حال حاضر حسابتان به خطر نیفتاده باشد. روی «ساختن یک فیلتر جدید» و سپس «نمایش فیلترهای موجود» کلیک کنید. مطمئن شوید که هیچ چیز مشکوکی مانند آدرس ایمیلی که آن را نمی شناسید وجود ندارد. سپس «باز ارسال و POP/IMAP» را کلیک کنید. مطمئن شوید که همه آدرسهای ایمیل لیست شده در آنجا را می شناسید.

۳٫ مطمئن شوید که اطلاعات بازیابی حسابتان را ارائه کرده باشید. این برای مواقعی است که دیگر نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. آدرس ایمیل دوم و سؤال امنیتی خود را به روزرسانی کنید، و یک شماره تلفن همراه را برای بازیابی حساب از طریق پیامک ارائه کنید. به ویژه مراقب امنیت آدرس ایمیل دوم خود باشید چراکه از این آدرس برای بازنشانی گذرواژه های شما استفاده می شود. هکرها در گذشته حسابهای Gmail را با دست یابی به حسابهای دوم به مخاطره می انداختند. از آدرس ایمیل دومی که توسط یک شرکت میزبان غیرقابل اطمینان ارایه می شود استفاده نکنید.

۴٫ پس از استفاده از رایانه های عمومی و هر وقت که دیگر نیازی به استفاده از حساب Google خود ندارید، در گوشه سمت راست بالای صفحه از سیستم خارج شوید.

۵٫ اگر ورود مشکوکی به حسابتان دیده شود، Gmail به شما هشدارخواهد داد. اما خودتان هم می توانید با مشاهده جزئیات فعالیت حساب در پایین صفحه Gmail خود این مورد را بررسی کنید.

و در آخر اگر حساب شما به خطر افتاد اما همچنان می توانید به آن وارد شوید، باید گذرواژه و سؤال امنیتی خود را فورا تغییر دهید. اگر دیگر نمی توانید به حساب خود وارد شوید، فرم بازیابی حساب را در مرکز راهنمای حسابهای Google جستجو کرده و ارسال کنید. به طور پیش فرض، Gmail از یک اتصال HTTPS امن استفاده می کند که به محافظت از ارتباطات شما در مقابل چشمان کنجکاو کمک می کند.

خواص دارویی عسل

از گذشته تا کنون از عسل  در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده است. مهمترین خاصیت عسل ، ضد میکروب بودن آن است. در حالی که عسل یک ماده کاملاً خوراکی است و بایستی محیط خوبی برای پرورش میکروب ها باشد ، ولیکن میکروب ها در معرض عسل نابود شده و اجساد آنها نیز به مرور از بین می رود. زیرا عسل حاوی آنتی بیوتیک و آنزیم دیاستاز است . در گذشته از این خاصیت عسل  برای از بین بردن پینه های دست و پا سود می جستند.

عسل حاوی آنتی اکسیدان است، از این رو مصرف آن برای سلامت قلب و عروق مفید است. عسل به سلامت پوست کمک می کند و ضد پیری است.


ادامه مطلب ...

ایا میدانید




آیا میدانید : شن خیس از شن خشک سبک تر است.

 

آیا میدانید : حرف C هیچ وقت در املای اعداد انگلیسی بکار نمی رود.

 

آیا میدانید : بهترین زمان خواب از ساعت ۱۰ شب تا اذان صبح است.

 

آیا میدانید : عقاب معمولاً هنگام پرواز، مستقیم به خورشید می نگرد.

 

آیا میدانید : کهکشان راه شیری تقریبا صد میلیارد ستاره دارد.

 

آیا میدانید : ۸۵ درصد گیاهان در اقیانوس ها رشد می کند.

 

آیا میدانید : به اعدادی که بیش از نه رقم دارند، اعداد نجومی گویند.

 

ادامه مطلب ...

اتومبیل جدید فراری

سلام .پست امروز چند تا عکسه از مدل جدید فراری برای عاشقای اتومبیل امیدوارم خوشتون بیاد

Ferrari 458 Spider Monaco Mansory
فراری یک کارخانه سازنده خودرو ایتالیا است.این کمپانی تحت مالکیت کمپانی فیات میباشد، خودروهای این کمپانی به اصطلاح «ابَرخودرو» هستند و از سرعت و قیمت بالایی برخوردارند.
سریعترین مدل این کمپانی F50 GT1 است که قادر است با ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

این کمپانی توسط انزو فراری پایه گذاری شد و در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می نمود فراری معروف به اسب رام نشدنی ایتالیایی ها معروف است. داشتن یکی از آنها آرزوی خیلی ها می باشد. این کمپانی در مسابقات اتوموبیل رانی فورمول یک هم بسیار معروف است و خودروهای مخصوص فورمول یک هم تولید می کند.


همه تصاویرشو می تونید در لینک ادامه مطلب ببینید 


ادامه مطلب ...

تاپترین های 7

خیلی فکر کردم تاپ ترین های این هفته رو چی بذارم بهترین چیزی که به نظرم رسید این بودی تا آهنگی رو براتون بذارم که نشونه اعتراض و جوابی محکم به آهنگ بی شرمانه شاهین نجفی باشه.

دوستای خوبم هر کسی که آهنگ رو گوش داد یا دانلودش کرد برام نظر بذاره 


                                    گل نرگس