گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

هوامو‌داشته باش

تو خلوتم‌ پا بذار

بذار بشکنم 

بذار با فکرت حس عاشقی بمیره توم‌ 

تا دل بکنم

باید بگذره تا یادم بره مقصر تموم‌لحظه های بی کسیم خوده منم

ببین زخممو .هنوز مونده جاش... هنوز روی قلبم از تو‌یادگاریه...

هوامو داشته باش...

دلم پیشته .خوب این نمیشه که تو غرق زندگیتیو دلم تو‌غرق اشک و گریه هاش...

بی تو‌لحظه های من نمیگذرن ازت

عطر تو هنوز مونده رو پیرهنم

خوب ببین منو وقتی میشکنم

میشکنم ولی دل نمیکنم

بارون میاد عطرش این حوالیه...هوا عالیه ...جات چه خالیه:(

رمزش تاریخ تولدته اومدی بخون. مثلا اینجوری.2/2/70

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چه حالی داره...

چه حال خوبیه.دوباره دیدنت

شب عاشقانس تو لحظه های نفس کشیدنت

خیال من ازت همیشه راحته

تو‌با منی این شبیه خوابه... ولی حقیقته

تو‌این خیابون بگو به بارون

که با هم هستیم بگو قراره بازه بباره

بگو که این عشق ادامه داره...

غمااا رو گم کن تو‌موج موهات

 بگو دوباره از ارزوهات با یک اشاره

ببر منو دوباره بازم به رویا

هی داد از زمونه ی بی وفا که چه ادما رو بازی میده تو تنهایشون چه ارزوها که سوخت  .چه دردا که رو دلامونه .چه صبر بی انتهایی از خدا

شبا و‌لذت خیال و سکوتش رو کسی نمیتونه بگیره .ما چقدر ساده رد شدیم از هم.منکه نه اون چه راحت رد شد حیف حیف که پول  شده واسطه علاقه حیف احساس هم پولیه حیف وقتش که برسه پول حرف اخر رو‌میزنه و ارزوهای ادمو به تباهی میکشه.زندگی ادامه داره اتفاقات زیادی قراره بیافته...

تب



اونی که دوسش داری رو دلت پا میذاره

خیلی راحت میره و تورو باز جا میذاره

اونی که دوست داره داره پر پر می زنه

تو اونو نمیبینی اون بتو سر می زنه

واسه اونی بمیر که واسه تو تب میکنه

همه روزاشو اون بیاد تو شب میکنه

واسه اونی بمیر که مرحم درد توئه

 همیشه عاشقه و دلش فقط بند توئه

عشق اونیه که تو خنده هاش یاد توئه

عشق اونیه که تو غصه هات درکت کنه

آرامشو به عشق تو ثابت کنه...

نزاره بیخبر بره ترکت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

واسه اونی بمیر که واسه تو تب میکنه

همه روزاشو اون به یاد تو شب میکنه

واسه اونی بمیر که مرحم درد تویه

همیشه عاشقه و دلش فقط بند تویه


خدا

حواست به من بوده و‌هست اما

یه وقتا حواسم ازت پرت میشه

با اینکه تو خورشیدو دادی به دنیا

یه وقتایی سردم ولی نه همیشه

مثه کوه پشت منی هر دقیقه

به جز تو کسی تکیه گاهم نبوده

تو بالاتر از قله های زمینی

به تو فکر کردن شبیه صعوده

همینکه حواست به من هس خوبه

همین خوبه که تو منو دوس داری 

همه میرن از زندگی من اما...

محاله تو یک روز تنهام بذاری ...فقط تو ابدی هستی

روزایی که از زندگی سیر میشم

میشینم یه گوشه به یادت میافتم

تو میدونی که چی گذشته به حالم!!!

من از حس و‌حالم به هیچکی نگفتم...

کی میدونه که من چقدر گریه کردم؟

فقط چشم تو اشک چشمامو دیده

نمیدونی اسم تو رو‌که میارم چه حال عجیبی بهم‌دست میده

همین که حواست به من هست خوبه همین که تو منو دوست داری خوبه

میسپارم به خدا هر کی بهم‌بدی کرد خودش حالشو میگیره.