گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

ماسک برای پوست خشک

پوست خشک :

پوست نازک و مانند کاغذ است، هـنـگـام لـمس آن پـوسـت خـشـک است، منافذ پوست بسیار ریز میباشند ، صورت به ندرت جوش می زند.چون غدد چربی کم کار می باشند بنابراین پوست خشک و معمولاْ پوسته پوسته می شود. مـستعد چین و چروک می بـاشد . در زمستان پوست خشک تر شده و تا حدودی خارش پیدا می کند.

طرز مراقبت:

  •  همواره از لوازم آرایش ملایم فاقد الکل استفاده کنید.
  • هر روز پوست خود را با مرطوب کننده مرطوب کنید.
  • همواره صورت خـود را بـا شـویـنـده هـای مـلایــم و غیر صـابونی بشویید، زیرا صابون چربی پوست شما را با خود می شوید.
  •  از کـرمـهـایـی کــه محتوی آلفاهیدروکسی اسید می باشد استفاده کنید.این ماده سبب پیلینگ ملایم لایه خشک و مرده ی خارجی پوست می شـود.

ادامه مطلب ...

تاپترین های 15

وفادار ترین حیوان جهان


صاحب این سگ میگوئل گومز شش سال پیش فوت کرد و از همان زمان سگش خانه را ترک کرد .این سگ   تاکنون حاضر نشده  صاحبش را تنها بگذارد .به گزارش تک ناز تلاشهای خانواده گومز برای برگرداندن سگ به خانه هم بی نتیجه بوده و هربار سگ ازخانه فرار می کند و خودش را به صاحبش می رساند.



پیش از این نیز سگی به نام هاچیکو در ژاپن 10 سال از کنارمزار صاحبش جدانشده بود.

ماهی دست دار

به تازگی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشورهای مشترک المنافع در استرالیا اعلام کرده که موفق به کشف گونه ای از ماهی ها شده است که می توانند کف دریا راه بروند.

این ماهی به «ماهی صورتی دست دار» معروف شده و از گونه ماهی های دست دار به شمار می آید که برای اولین بار در سال 1999 توسط دانشمندان کشف شدند.

نکته قابل توجه درباره این ماهی استفاده آن از باله های خویش برای راه رفتن در کف دریاها و اقیانوس های به جای شنا کردن است.



پورت یو اس بی لپ تاپتان کافی نیست؟


آیا تابه حال بااین مشکل مواجه بوده اید که برای نصب کابل جای کافی نداشته باشید؟ دیگر این مسأله مشکل به حساب نمی آید!

اگر تجربه این را داشته اید که برای اتصال دستگاهی به لپ تاپ ، به اندازه کافی پورت خالی نداشته و سردرگم بوده اید که دستگاههای دیگر را کجا متصل کنید، دیگر نگران نباشید. بهتره از Jiang Gonglue که این ایده متفکرانه به ذهنش رسیده است متشکر باشید.


او کابل USBطراحی کرده است که این کابل نیز به نوبه خود پورتUSB می باشد و بدین ترتیب شما می توانید به تعداد نامتناهی کابل USBرا بهم اتصال دهید. این ایده می تواند کارائی بسزائی داشته باشد.