گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

ادمها

برای ادمها خاطره های خوب بساز
آنقدر برایشان خوب باش
که اگر روزی هر چه بود گذاشتی و رفتی ...!!!
در کنج قلبشان جایی برایت باشد، تا هرزگاهیی بگویند: کاش بــــــود...! کاش بودی........
هرز گاهی دست دراز بکنند و بخواهند باشی، هرگاهی دلتنگ بودنت شوند..
 می دانم سخت است ولی تو خوب باش
بعضی وقتا فکر میکنیم وجودمون تو یه رابطه فقط یه مرحله گذره یه تجربه ولی خیلی احمقانه و بیرحمانه است این طرز نگرش که با احساسات یک انسان اینجور برخورد بشه. ولی تو یه رابطه قرار گرفتی بدون تا اخر عمر روی زندگی اون فرد تاثیر میذاری و مسئولیت داری .اگر غیبت زد و رفتی پی خوشی فکر نکن همه چی همینجا تموم میشه..
یه جایی ، یه زمانی، یه مکانی  همه چیز تغییر میکنه اون موقع میفهمی علت چرخش روز و روزگاره


تا وقتی  امیدی داره قلبم منتظرم

 این حسم نمیذاره که تنها بی تو برم

که بشم خسته دیگه تنهایی بسه

 دل من تنها به دل تو دلبسته

 بیا که ستاره بباره توی شب بی کسی من

 بیا که تموم بشه با تو یک شب دلواپسی من

بیا که دوباره بخندم

بیا که دوباره بتونم

 بیا که با تمام وجودم کنار تو با تو بمونم

تا وقتی  امیدی داره قلبم منتظرم

 این حسم نمیذاره که تنها بی تو برم

که بشم خسته دیگه تنهایی بسه

 دل من تنها به دل تو دلبسته


 بیا بذار دستای سردم به تو بگه من چی کشیدم

 بیا که تو عالمو ادم کسیو مثه تو ندیدم

بیا نرو ساده ی ساده

 بیا نذا ساده بمیرم

 بیا بذار زندونی باشم

 بیا که تو دستت اسیرم

بیا که ستاره بباره
تویه شب بی کسیه من
بیا که تموم بشه با تو
یه شبه دلواپسی من
بیا دوباره که بخندم
بیا که دوباره بتونم
بیا دوباره که بتونم بیا با تمام وجود کنار تو با تو بمونم