گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

یادگار عاشقی


تو که تقصیری نداری من یکم سادگی کردم
که کنارت عاشقونه موندمو زندگی کردم
من مقصرم که با تو بی ریا و ساده بودم
که تموم زندگیمو به دروغات داده بودم
تو که تقصیری نداری من خودم پای تو موندم
کاش منم دل میشکستم کاش منم دل میسوزوندم
من بلد نبودم عشقو این تقاص سادگیمه
زخمی که زدی به قلبم یادگار عاشقیمه


خیلی ممنون واسه هرچی که سر دلم آوردی
بازیمون دیگه تموم شد من شکست خوردم تو بردی
خیلی لطف کردی عزیزم به تو مدیونم همیشه
تو یادم دادی یه آدم نقطه ضعفش سادگیشه
تو که تقصیری نداری من خودم پای تو موندم
کاش منم دل میشکستم کاش منم دل میسوزوندم
من بلد نبودم عشقو این تقاص سادگیمه
زخمی که زدی به قلبم یادگار عاشقیمه

ؤفتی برام خوشی ساعتی شد


  • امشب یه غم تو دلمه که باز واسم ته نداره یادش کاری میکنه که چشام تا خود صبح بباره
  • هر کی یه روز اومد تویه دله من فرداش رفت قلبی که یه عمری به من داده بود و برداشت رفت
  • بیقراره دلم بی تو آروم نداره نگم برات هوای شهر وقتی که نیستی حسو حال نداره یه بیماره
  • رفتی واسم خوشی ساعتی شد
    عشقت واسه من چه قیمتی شد چقد بعد رفتنت به این دلم بی حرمتی شد
  • بد کردی به دلم چیزی نمونده تویه دلم هر چی دیدم بهت خندیمو
    هی به روت نیاوردم که نگی وسواسه نپرسیدی از خودت دلم رو کی به جز تو حساسه



کاش همچین جایی منم داشتم دنج و خلوت فارغ از همه چیز



زمستان چه تاثیری بر متولدین ماه‌های مختلف سال می‌گذارد؟ +تصاویر