گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

کاش بر میگشت


عاشق نباشم...
منکه میدانم شبی عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من .سهل و اسان میرسد

پسسسسس چراااا عاشققق نباشمممم:
منکه میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست...
بین مرگ و ادمی قولو قراری نیست نیست...:
منکه میدانم شبی عمرم به پایان میرسد...
نوبت خاموشی من سهل و اسان میرسد...:

صبح ی دیگر

هوا خوبه تو هم‌خوبی منم بهتر شدم‌انگار

یه صبح‌دیگه عاشق شد به یاد اولین دیدار

به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو‌میبستم

چه احساسی از این بهتر تو خواب هم عاشقت هستم

تو میچرخی به دور من.کنارت شعله ور میشم

تو تکراری نمیشی من بهت وابسته تر میشم

تبت هر صبح با من بود تب گلهای داودی 

تبی که تازه میفهمم تو‌تنها باعثش بودی

تو خورشیدو قسم دادی فقط باعشق روشن شه

یه کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه

.....

تو تکراری نمیشی  ....


آی تو الان دلت کنار کی خوشه؟

بی تو اصلا حالم خوش نیست

بی تو تنها سر گردونم

باید امشب پیشم باشی.شاید عشقو برگردونم

بی تو اصلا حالم خوش نیس بیرحم برگرد سرگردونم

کاشکی امشب پیشم بودی کاشکی  عشقو برگردونم

آی تو الان دلت کنار کی خوشه؟

منو عذاب این جدایی داره میکشه

نبودنت شکنجهی کدوم گناهمه؟

که خونه ی بدونه تو شکنجه گاهمه....

باز منه دیونه .وقتی که بارونه

چترمو میبندم تا که دلم واشه

توی دلم جاته.جز محالاته هیکشی به غیر تو هم نفسم باشه

آی تو الان دلت کنار کی خوشه؟