گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

تاپ ترین های 4

امروز برای تاپ ترین ها 10 نابغه برتر دنیا رو براتون در نظر گرفتم امیدوارم خوشتون بیاد

                                           


قتی صحبت از نوابغ اول جهان به میان می آید، ناخودآگاه نام آلبرت انیشتین به اذهان خطور می کند، اما این فیزیکدان مشهور آلمانی جزو این فهرست ۱۰ نفره نیست.
ضریب هوشی یا [ Intelligence Quotient ] یک نسبت است که از تقسیم سن عقلی بر سن تقویمی ضربدر صد به دست می‌آید. اگر سن عقلی با سن تقویمی یکسان باشد، ضریب هوشی صد می‌شود ولی در بعضی مواقع در بعضی افراد سن عقلی بیشتر می‌شود که این فرد هوشی بیشتر از سایر افراد دارد.
این 10 نابغه برتر دنیا به ترتیب دارای ضریب هوشی به قرار زیرند؛

ادامه مطلب ...

انشا یک بچه دبستانی در مورد خارجی ها (اوج خنده)

پدرم همیشه می‌گوید:

"این خارجی‌ها که الکی خارجی نشده‌اند، خیلی کارشان درست بوده که توی خارج راهشان داده‌اند"

البته من هم می‌خواهم درسم رابخوانم؛ پیشرفت کنم؛ سیکلم را بگیرم و بعد به خارج بروم. ایران با خارج خیلی فرغ دارد. خارج خیلی بزرگتر است. من خیلی چیزها راجب به خارج می‌دانم.

تازه دایی دختر عمه‌ی پسر همسایه‌مان در آمریکا زندگی می‌کند. برای همین هم پسر همسایه‌مان آمریکا را مثل کف دستش می‌شناسد. او می‌گوید: "در خارج آدم‌های قوی کشور را اداره می‌کنند"

مثلن همین "آرنولد" که رعیس کالیفرنیا شده است

ما خودمان در یک فیلم دیدیم که چطوری یک نفره زد چند نفر را لت و پار کرد و بعد... البته آن قسمت‌های بی‌تربیتی فیلم را ندیدیم اما...

ادامه مطلب ...

مهدی جان


.

از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام / گل کرد خار خار شب بی قراری ام


تا شد هزار پاره دل از یک نگاه تو  / دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام . .

چگونه شادتر زندگی کنیم؟


فعالیت اجتماعی


انسان از لحاظ روانی یک مخلوق اجتماعی است و برایش مهم است که در اجتماع و زندگی نقشی داشته باشد تا احساس موفقیت و سودمندی بیشتری کند، عزت و اعتماد به نفسش تقویت شود، رشد روحی عاطفی و اجتماعی یابد، احساس تنهایی و ناتوانی نکرده و بتواند به بهترین نحو ممکن با مسائل برخورد و آنها را حل کند. نتیجه اینکه در هر سنی فعالیت اجتماعی برای حفظ سلامت بدن لازم است. حتی افزایش سن و پیری نیز نباید منجر به دوری از اجتماع گردد. این در حالی است که برخی افراد با رسیدن به سن بازنشستگی یا سالمندی از کار و اجتماع دور شده و نشستن روی صندلی و ماندن در خانه را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر فعالیتی را جایگزین کار قبلی نموده و همچنان در نقش‌های متعدد اجتماعی درگیر شده و این چنین احساس رضایت می‌کنند. وقتی برای انجام کاری از ظرفیت‌های جسمی و روانی خود استفاده کنید، مغز کارایی خود را حفظ خواهد کرد؛ وگرنه با گذشت زمان ناتوان‌تر خواهید شد.

ادامه مطلب ...

عکس هایی از ماشین الکتریکی مورگان

این ماشین جدید و شگفت انگیز طرحی مانند ماشین های قدیمی داشته ولی با جدید ترین فن آوری های روز آمیخته شده است. کمپانی خودور سازی بریتانیایی مورگان جدیدترین مفهوم خود را با فناوری Electric Plus E ماشین های مسابقه ای در نمایشگاه موتور شو ژنو در سال ۲۰۱۲ عرضه کرده است. این ماشین علاوه بر موتور الکتریکی Zytek دارای یک باتری لیتیومی می باشد. وجود این دو منبع قدرت است که اجازه می دهد حداکثر تا ۱۲۰ مایل را تنها با یک بار شارژ الکتریکی طی کند. این مفهوم مورگان دارای قدرت ۱۶۰ اسب بخار و ۲۸۰ پوند / فوت گشتاور می باشد، یعنی می تواند در ۶٫۰ ثانیه از ۰-۶۲ مایل در ساعت برسد و با سرعت بالاتر از ۱۱۵ مایل در ساعت حرکت کند.




بقیه عکس ها رو در ادامه گذاشتم

ادامه مطلب ...