گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

عکس های تشییع جنازه عسل بدیعی


عسل بدیعی,تشییع جنازه عسل بدیعی,مراسم تشییع جنازه عسل بدیعی


یادداشتی از "عسل بدیعی"؛

تنها یادگاری بازیگر سینمای ایران در سال 92

"غزل بدیعی" خواهر "عسل بدیعی" یادگاری که از این بازیگر به جای مانده بود برای مردم و هنرمندان در روز تشییع جنازه وی قرائت کرد.

به نام خدا

سال 92 شد و این گذر عمر چیزی است که قسمت همه ما می شود 36 سالمه و 30 دهه گذشت با  گذری بسیار 6 سال در رکود بودم، و من فسفر اما سرخوشم همانگونه که بودم حال می‌توانم مسلط باشم و ضعف درونی ام رنگ گرفته.

پسری دارم گنجینه عشق و خانواده ای مثل گوهرناب و دنیایی که هر روزش واقعه است حال انرژی خفته ای دارم برای ورود به مرحله دیگر که تمام توانم را امسال برای شگفتی آفرینی خواهم گذاشت و کاری می‌کنم که پسرم دانیال،‌ خانواده و دوستانم به من افتخار کنند می‌دانم که امسال سال من است و پروژه های بسیاری به من پیشنهاد خواهد شد.


مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی

مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی



اینم همسر و پسر عسل بدیعی







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد