گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

بارالها....

خداوندا به چه زبانی در گاهت را شکر گویم از این مدتی که در این دنیایت زیستم و چگونه

خواهشم را اجابت میکنی تا مرا نزد خود بری؟

بار پروردگارا ای پادشاه به غایت بخشنده ، کیست که از گناهان من در گذرد جز تو ؟!کیست که چون بیمار شوم مرا سلامتی بخشدجز تو ؟!خداوندا ، ای یگانه معبود جهانیان تنها تو شنوا و بینا هستی به احوال من و حال روز من ، پس مرا دریاب که به جزء درگاه تو به جایی راه ندارم و به جزء تو کسی را ندارم .خدای من می بینی که همه مرا ترک کرده اند و همه مرا فراموش کرده اند ، اما تو هستی که هنوز در یاد من هستی ، پس مرا تنها مگذار ، کمکم کن که تنها تو را داشته باشم و تنها از تو بخواهم ، چرا که تو خدای منی و خدای این مردمان ، ای الله من اگر بر من رحم نکنی و مرا یاری نکنی ، دشمنانت مرا خواهند کشت ، پس تو مرا دریاب و کمکم کن تا در راه تو سست نگرم ، خدایا ای الله من تو به مومنین وعده دادی که یاریشان می کنی ، پس عقده از زبانم بگشا و قدمهایم را در راهت استواری ده تا از غیر خودت نترسم و تنها از تو بترسم .!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد