گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید


2 روز و 8 ساعت و 42 دقیقه چشم به هم بذاری یه سال از عمرت گذشته


سال نو مبارک


نظرات 7 + ارسال نظر
علی وزیر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 http://alivazir.blogfa.com/

سلام
چه عجب...یه یادی از ما کردی..
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک...

نویده دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 http://www.navidealone.mihanblog.com

داداشی جونم عید تو هم مبارککککککک برات ارزوی بهترین هارو دارم توی سال جدید امیدوارم بهترین هارو به دست بیاری
امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۱ میان سراغت !

سلام اجی سال نو خودت مبارک باشه منم برات سالی پر از شادی و خوشی ارزومی کنم .
حالا ادرس درست دادی ؟من منتظرما

محمد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 http://mammadebrahim.blogfa.com

شهیار بی معرفت..رفتی که رفتی
میگم چرا سر نمیزنی به من حالا فهمیدم ..اصلا لینکم نکردی...منو بگو چه خوشخیال لینکت کردم

شوخی کردم شهیاری یاده قبلنا تو اورداپ اذیتت میکردم
قربونت داداش یه سر نباید بزنی به ما...یه نظری پیشنهادی انتقادی..

بدو بیا منتظرما

راستی اصلا یادم رفته بود برا چی اومده بودم..داداشی ساله جدیدو به توو خانوادت تبریک میگم.. میدونم یکیشونو نداری ایشالا همیشه شاد و سر حال باشی. از اونجایی که خصوصی نمیشد بفرستم..بعده اینکه خوندی حذفش کن نظرو.

سلام
خو شیطون تو کی گفتی ادم کردی تا منم ادت کنم اخه
الان میام وبت درو باز کن اومدم
سال نو هم به تو هم به همه عزیزانت تبریک میگم

flora_m دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:48

سلاممممممممممممم سال نو مبارککککککککککککککککککک
داداششی امیدوارم سال خوبی داشته باشید
براتون ارزوی بهترین ها رو دارم(سلامت و سربلند باشید)

سلامممممممممممم سال نو خودت مبارک باشه

علی وزیر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:28 http://alivazir.blogfa.com/

سلام
سال نو شما مبارک
ایشاا... سال خوبی داشته باشی

سلام داداش علی عید شما هم مبارک

ZAHRA چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:31 http://WWW.ZAHRACFIM.BLOGFA.COM

سلام شوهره بی وفا
چرا این عزیزان به ما تبریک میگن به من نمیگی حالا خانومت شده غریبه؟؟؟بشکنه این دست که نمک نداره
سال نو رو بت تسلیت میگم اخه سال نود بهترین سال عمرت بود چون منو توش پیدا کردی وحالا تموم شد دیگه غصه نخور امسالم پیدام میکنی
هی میگی نمیای نمیای حالا اومدم اومدم
درکل به تیم ملی دوباره سال نورو تبریک بگو
بایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ریحانه.20 پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:52

عالی بود عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد