گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

چرا جوجه از خیابان رد شد؟

این سوال یک سر کاری خیلی رایج است: که چرا جوجه از خیابان رد شد؟ و پاسخ هم ساده است: چون میخواست بره ان طرف خیابان !
حال پاسخ فرضی این سوال رو از آدم تابلوهای تاریخ میخونیم:

افلاطون: به خاطر کمال برتریی که جوجه دارد.

ارسطو: این ذات و طبیعت جوجه است که از خیابان رد شود

کارل مارکس :علت این مسئله یک ناگزیری تاریخی ست

مارتین لوترکینگ : من تصور میکنم در دنیا همه ی جوجه ها آزادند از خیبان رد شوند بدون اینکه انگیزه شان مورد سوال قرار گیرد

بیل گیتس : من همین تازگی آفیس جوجه 2006 رو منتشر کردم که نه تنها از خیابون رد میشه بلکه میتونه تخم هم بزاره و فایل های شما رو طبقه بندی کنه!!

آلبرت انیشتین : یا جوجه از خیابان رد شده یا خیابان زیر پای جوجه به حرکت در آمده بستگی به دستگاه مرجعی داره که شما در نظر گرفته باشید

بودا: پرسیدن چنین سوالی ذات جوجه گونه تان را رد میکند

بیل کلینتون: من این کار رو نکردم و تکرار میکنم هیچ رابطه ای با اون جوجه و مونیکا ندارم!

جرج بوش: جوجه از خیابان رد شد برای اینکه تروریست بود ماهم بمبارانش کردیم!!

پدر بزرگ: زمان ما اصلا از این سوالها نبود که چرا جوجه از خیابون رد شد ; به ما میگفتن: جوجه از خیابون رد شد ما هم قبول میکردیم

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه.20 چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:54

نظر ریجانه .20 رو چرا ثبت نکردن پس

ali vazir چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:13 http://alivazir.blogfa.com/

سلام
یه وقت سر نزنی به وبم خسته میشی هاا
...
یه کاری کن که ادم بخواد بیاد وبت..
یا خصوصی میادی یا نمی یای..
بگذریم..در کل آپ هستم
کیلیپ گذاشتم..

نویده شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:25

خیلی جالب بود داداشی

ممنونم اجی .تو که کمک نمیکنی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد