گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

زیر بارون

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

متن ترانه زیر بارون

یادته بارون میومد زیر یه چتر قدیمی
همه از بارون فراری ما زیر بارون میدویدیم
گفتی موندنی ترین روز همینه که با تو هستم
واسه لمس داشتن تو از کسی نمیترسم
دو تا پاییز گذشته زیر بارون با تن خیس
توی تنهایی میمیرم شونه های هیچ کسی نیست
حالا تا بارون میگیره حس برگا رو میدونم
دیگه چتر رو دوست ندارم زیر بارون نمیمونم
تو دلم چه اتیشی بود وقتی گفتی باهات میمونم
پرسیدی چه حسی داری گفتم انگار نمیدونم
گفتی موندنی ترین روز همینه که با تو هستم
واسه لمس داشتن تو از کسی نمیترسم

 

 

دانلود ترانه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه.20 سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:22

ترانش عالی بود . خوشم اومد

اوهوم

شوهرجان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 http://pws.blogsky.com

سلام
مطلب جالبی بود.
بارووووووووووووون
+1
باز هم اینجا میام...

من هم امروز آپدیت کردم با یه "حجاب"
خوشحال میشم نظرتو بدونم...
"عظمت آدمای بزرگ از برخوردشون با آدمای کوچک مشخص میشه."
منتظرتم

سلام ممنون که نظر گذاشتین حتما وبتونو میبینم

mitra دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:53

khayli az weblaget khosham omad

سلام مرسی که اومدی و خوشحالم که راضی میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد