گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

خانه ی ویلایی به شکل حباب

سلامحالتون چیطوره؟

خوب اینم یه خونه ویلایی با حال

این شاهکار معماری مدرن که در ۱۰ کیلومتری شهر کن قرار دارد در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است. در ابتدا، ساخت این پروژه توسط یک صنعتگر ثروتمند آغاز شد، اما او قبل از پایان ساخت و ساز درگذشت. سپس کاردین این بنا را پیدا کرد و ۵۰ میلیون فرانک بر روی آن سرمایه گذاری کرد. این ویلا “Palais Bulles” نام دارد و برای آن مساحتی حدود ۱۲۰۰ متر مربع اختصاص داده شده است. علاوه بر این در مناطق اطراف این ویلای بی نظیر یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر و یک باغ با استخر ساخته شده است. این خانه دارای ۲۸ اتاق خواب گرد شبیه به حباب صابون است. اتاق نشیمن به مبلمانی مرجانی رنگ و کروی شکل مجهز شده است. برای ساخت این خانه به جای چوب و فلز از پلاستیک، فوم و پلی استر استفاده شده است.



بقیه عکس ها رو هم ببینید

نظرات 8 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:31 http://khalvate-dele-man.blogfa.com/

سلام
چه خونه ی عجیبی
قشنگههههههههههههههه

سلام اجی گلم
اره میبینی چه خوفه خودم طراحیش کردما

ناشناس چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:54

نویده دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:55

داداشی اخه چرا این همه زحمت کشیدی راضی به زحمتت نبودم حالا کی بریم به اسم من سند بزنی؟

هر وقت تو بگی اجی اینجا هفت دونگش به نام خودته

نسیم سحری سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:09

سلام داداشی من ایمیلم رو تایید کردم ولی صفحه من باز نمی شه خواهش می کنم کمکم کن

ابی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:33

باحال بود حیف که مافقط عکساشو میتونیم ببینیم

ایشالا یه روزی خودت از این خونه هاداشته باشی

نادیا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

عجب خونه ای .
خیلی داخلش خوشمل بود.

ریحانه.20 جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:57

ماهی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:08 http://mahigir.blogsky.com/

سلام
فوق العاده هستش

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد