گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

فقط عکس

سلام 
چندتا تصویر زیبا براتون انتخاب کردم امیدوارم خوشتون بیاد خالی از لطف نیست  دیدنش
البته عکسهای توی مانیتور های واید بهتر با صفحه وبلاک جور میشن



بقیه رو در ادامه ببینید
















































نظرات 3 + ارسال نظر
نویده دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

دست داداش گلم درد نکنه خیلی خوشگل بودن عالی بودن میسی میسی

خواهش قابلی نداش

ناشناس جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:00

خوش سلیقه ای. من از عکسا برای بک گراندم استفاده کردم. میسی میسی

ممنون
میشه دوتومن

زهرا30 شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:40

فوق العادست دلم تنگ شد کاش منم اونجا تو این عکسا بودم اخخخخخخخخخخ اگه میشد چی میشد

نمی دونم اگه می شد چی می شد؟
ممنون اجی زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد