گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

تعویض اهنگ وبلاگ

سلام به همه ی دوستان .

امروز اهنگ وبو عوض کردم امیدودارم خوشتون بیاد تقدیم به دوستای  عزیزو گرامی خودم .

اهنگ از افشین اذری به نام نازنین ،خودم که عاشق اهنگای افشین اذری هستم  خیلی خوب می خونه کارش بیسته

نازنین

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم              فدایی چشمای نازت  من به عشق تو بنازم 

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم               فدایی چشمای نازت من به عشق تو بنازم  

پریشو ن و اسیرم                از این دنیا که سیرم                  گرفتار غم تو ،برای تو بمیرم 

پریشو ن و اسیرم                  از این دنیا که سیرم                 گرفتار غم تو، برای تو بمیرم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم               فدایی چشمای نازت  من  به عشق تو بنازم 

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم               فدایی چشمای نازت من به عشق تو بنازم

خیلی سخته تو پاییز  با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد بری ازش جدا شی

خیلی سخته خدا یا با یکی اشنا شی 

اما وقتی  بهار شد چه جور ازش جدا شی 

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم               فدایی چشمای نازت من به عشق تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم               فدایی چشمای نازت  من به عشق تو بنازم


نظرات 7 + ارسال نظر
mahdie سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:33

سلام

این دسته گل چقد بزرگههههههههههههههه

اهنگه قشنگیه

سلام ممنون

نازلی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:43 http://khalvate-dele-man.blogfa.com/

سلام......
اره آهنگ خوشگلیه
به به به به چه گل رزای قشنگی

سلام ممنونم

نونوش چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06

سلام اهنگه باهالیه

سلام اجی .ممنونم

صبا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06

سلام داداشی
وبلاگ قشنگ و جالبی داری.منم آهنگای افشین آذری رو دوس دارم خیلی قشنگن
موفق باشی

ممنونم

منم دیگه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:54

سلام شما ها وقتی این اهنگارو گوش میدین به چی فکر میکنین برام جالبه بدونم .............
اهنگش بد نبود خیلیدوبس داشت یه خرده هم لوس بود
ادم باید مواظب باشه چی گوش میده خیلی روی روحیاتو افکارش وناخوداگاهش تاثیرر میذاره به خصوص شعرش
بهمن ...........................

مهسا دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:52 http://lost3love.blogfa.com/

سلا خوبید ببخشید من خیلی دنبال کد اهنگ افشین اذری بودم ولی پیدا نکردم میشه کدشو واسم بفرستید اینم وبلاگمه
http://lost3love.blogfa.com/

حتما عزیزم

ramin جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:54

سلام به دوست عزیزم اگه میشه این اهنگو واسم ایمیل کنید یابزارین تووب تابتونم دانلود کنم.ممنون میشم اگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد