گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

ای قشنگ ترین ترانه ی خدا

سلام  بازم داریم به جمعه میرسیم این شعر تقدیم به همه منتظران

ای قشنگ ترین ترانه ی خدا     دست دنیا رو بگیر که بی کسه...

اولین و آخرین امید من. . چشم گریونم هنوز منتظره
تا کدوم جمعه باید گریه کنم، که بیای یا سوی چشم من بره؟

اشکی که بخاطرت رو گونمه، قطره قطره ش واسه من مقدسه
ای قشنگ ترین ترانه ی خدا. . دست دنیا رو بگیر که بی کسه

این دنیا، مثل شب تاریکه بی تو
شب به شب نزدیکه بی تو
غصه و غم داره بی تو

دلتنگم، خسته از درد جدایی
ای گل نرگس کجایی؟
پس کدوم جمعه میایی؟

واسه ی رسیدنت، دقیقه ها، دارن از همدیگه سبقت میگیرن
به غروب جمعه تا که می رسن، باقی راهو غریبونه می رن

ناجی دلای درمونده بیا. . دل عاشقای درمونده پُره
دل بی قرار و گریه دار من، تا رسیدنت روزا رو می شمُره

این دنیا، مثل شب تاریکه بی تو
شب به شب نزدیکه بی تو
غصه و غم داره بی تو*

دلتنگم، خسته از درد جدایی
ای گل نرگس کجایی؟
پس کدوم جمعه میایی

نظرات 3 + ارسال نظر
mahtab پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:39 http://minx-girl.blogfa.com

webe ghashangi dari behet tabrik migam

سارا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07

وبلاگ خوبی داری ولی قالب وبلاگت اصلا ربطی به مطالبت نداره.....
یه جوریه

دوس دارم می خواستم ببینم فوضولش کیه

سارا: فوضول سایت!! سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:45

خب حالا چی؟؟

خوبه خودت هم قبول کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد