گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گاه آرزو می کنم که

ای کاش راحت ار کنار دیگران می گذشتم

اما ...

شبهای آرام زندگیم

انگشت شمار شده اند ..

باز شبی دیگر را

باید با این بغض لعنتی

به صبح برسانم

خدایا من که گفته بودم طاقت ندارم .

پس چرا دوباره ...؟

اصلا قبول ..

"هرچه از دوست رسد نکوست"

اما من هنوز نتوانسته ام این جمله را درک کنم

باشد..

فقط مرحم تاول چشمانم با تو ..


کمکم کن...


نظرات 2 + ارسال نظر
رها1500 چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:38

خیلی باحال بود دوسش دارم مطالبو

سوگند جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:38 http://sogand24-66.blogfa

وقتی شعرتو خوندم یاد اوضاع احوال خودمو تنهایی های غربت زده دلم افتاد و برای خودمو احساسم اشک ریختم
دوست دارم داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد