گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

عجیب ترین مشاغل

بهاربیست                   www.bahar22.com

-سرپرست جزیره پارادایز

بن سوتحال 34 ساله در رقابت وبلاگ نویسی در مورد جزیره همیلتون منطقه ریف برییر شرکت کرد و توانست بر 35000 نفری که از سراسر جهان برای به دست آوردن این شغل درخواست داده بودند غلبه کرده و این شغل را به دست آورد. وی با قرار داری 111 هزار دلاری برای شش ماه به مدیریت یک جزیره گرمسیری استرالیایی برگزیده شد. او به صورت مجانی در یک ویلای سه خوابه با استخر و تمامی امکانات در این جزیره ساکن است.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com


2 -آزمایش کننده تخت های لوکس
یک دانشجو دانشگاه بیرمنگام دل انگیزترین سوغاتی دنیا را دارند. دراز کشیدن و خوابیدن روی تخت تقریبا برای هیچ‌کس کار مشکلی نیست. این فرد انتخاب شده تا تخت خواب های لوکس را برای یک ماه مورد آزمایش قرار دهد و برای این کار دستمزد دریافت کند. روزین مدیگان 22 ساله برای خوابیدن روی این تخت خوابها و امتحان هر روزه آنها ماهانه هزار پوند از طراحان این تخت خواب ها دریافت می کند.


3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.
3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.
3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.
3 -آزمایش کننده سر سره های آبی
تمام پشت میزنشین ها به تامی لینچ که فقط امسال برای کارش 42 هزار کیلومتر سفر کرده و سرسره های آبی را مورد آزمایش قرار داده، حسادت می کنند. لینچ 29 ساله به عنوان آزمایش کننده سرسره های آبی با سرعت و ارتفاع متوسط کار می کند تا تمام جنبه‌های ایمنی آنها را مورد بررسی قرار دهد. لینچ در سال 2008 سرسره های آبی این شرکت در شهر بازی های مراکش، مصر، ترکیه، یونان، جمهوری دومینکن و مکزیکو را مورد بازدید قرار داده است.

بهاربیست                   www.bahar22.com

4 - آزمایش کننده آبنبات
یکی دیگر از شیرین ترین شغل های دنیا کاری است که هری ویلشر انجام می دهد. این پسر 12 ساله به عنوان آزمایش کننده ارشد در یک کارخانه آبنبات و شیرینی مشغول به کار است. کار او این است که محصولات جدیدی که با دستور پخت کاملا محرمانه آماده شده اند را مورد امتحان قرار دهد. شرکت های بزرگ شکلات سازی کارت های اعتباری مختلفی در اختیار این آزمایش کننده نوجوان قرار داده اند تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

بهاربیست                   www.bahar22.com

5 - مدیر شادی یک موزه
پسر شش ساله ای که قصد دارد مدیر موزه ملی راه آهن نیویورک شود فعلا به عنوان مدیر شادی، شغلی برای خود دست و پا کرده است. او یک نامه دستنویس به اداره «درخواست مشاغل نوشت» تا این شغل را به دست بیاورد : «من تنها شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم این شغل را داشته باشم. من یک قطار برقی دارم و همزمان توانایی کنترل و هدایت دو قطار را دارم.» مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد