گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

پدر


تقدیم به پدرم



در فراق تو ننالم، گرچه درمان من است

زان که نالیدن خلاف عهد و پیمان من است
عهد بستم تا تو را از یاد خود دیگر برم
لیک نتوانم که عشق تو همان جان من است
من تو را از عمق جان می خواهم اما سود چیست
از وجود تو فقط یادتو ازان من است
گفتمت زین پس مرا کافر بدان ای بی وفا
چون ندانستی که عشقت دین و ایمان من است
کاش می دانستی آن روزی که رفتی از برم
روز مرگ خاطراتم،روز پایان من است ...

نظرات 1 + ارسال نظر
sindrella چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:12


نمیدونم چند وقته از دستش دادی ولی ایشالله غم آخرت باشه!
خدا بیامرزدش وهمه ما را به راه راست هدایت کند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد