گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

کاش حرف قلبت مثل چشمات بی گناه بود

من عاشق صداقت.تو‌عاشق خیانت

هر‌دو‌به این دورنگی بد جوری کردیم عادت

راه من و تو اینجا از همدیگه جدا شد

تو‌باش پی جونیت ،پشت یه خواب راحت

کاش حرف قلبت مثل چشمت بی گناه بود

وای هر چی خوبه راجع تو اشتباه بود

من میرم از این زندگی از پیش چشمات

تو باش با کل دنیا، تو‌دروغات

بودم  کنارت اما کنار من نبودی

تو‌این مسیر پر درد که اخرش سرابه

تنهایی راهو‌طی کن که اخرش عذابه

کاش حرف قلبت مثل چشمت بی گناه بود....

یه روزی یه جایی  میفهمی که هر‌چه‌سرت میاد از کجاس.از ناله و‌اه کیه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد