گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

یک سال گذشت...

همیشه  تو فکر اینم که تو رو من در اینده کجا میبینم.با چه حسی با تو رو به رو‌میشم ؟خوبه حالم یا بازم غمگینم!بی تفاوت رد میشی یا اینکه دست دلواپسمو میگیری؟من شباهت به خودم دارم یا تو نگام‌دنبال یه تغیریی؟تو بارون قدم زدن بی چتر چجوری یادت رقت چجوری تونستی؟من اونقدر دلم برات تنگه که بر میگشتی بم  اگه میدونستی


یک سال رو قولم‌موندم بر خلاف اوتی که قولاش قول نبود.کاش بر میگشت داره دیر میشه  داره کم کم  فرصت از دست میره   منو قبول کردن فعلا  میترسم یه روز برگرده که دیگه من نتونم باهاش باشم 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد