گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

تولدت پیشاپیش مبارک

خسته ام مثه یه قایق  شکسته ام که چش رو درد دنیا بسته ام
چشای بسته ی تو کی میبینه غصه ی منو
خسته ام که دیگه کوله بارو بسته ام
غم تو می میونه  رو دستم .چه بد دادی جواب گریــــــــــــــــــــــه ها و غصه خوردنِِِِـــــــــــو
دلت نخواست بمونیو باهام یه حس تازه تر بسازی
دلت نخواست خطر کنی بیایی همش میترسیدی ببازی
دلت نخوست نگو نشد میشـــــــــد
اگه میخواستی اما رفتـــــــــــــــــــی
با اینکه خستم اما عاشقم

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/04/Boy-Love-Pic-Amazing-ir-12.jpg
دلم میخواست یه جور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون
دلم میخواست تا اخرش یه ریز ادامه داشت این عاشقیمون
دلم میخواست تموم نشه نرِِِِِِِِِِِِِِِِییییییییییییییی تو بهتری از هر کی دیدممممم
خسته ام تو نیستی من همیشه هستمم
 برات مهم نیست حتی یکممممم
 که کشتی دل من اینجوری به غرق گل نشست
خسته ام برای تو یه حس مبهمم
 اخه چی میدونی از غمم چجوری  تو نفهمیدی چی میشه خیلی فاجعس
تولدت مبارک پیشاپیش هر چند میدونم نیستی که بخونی و امسال هم تولدت رو غریبه ها برات میگیرن

نظرات 2 + ارسال نظر
biiitaaa دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 22:38 http://maloosak.69.mu

در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنین
06508

مرسی

ت یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:26

تولدت مبارک شهیار

هه تولد من نیس.تولد کس دیگس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد