گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

دل دیونه

این اهنگ افشین همیشه از اول میدونستم  شامل حالم میشه
می ترسم از دوری تو تنهایی باشه راه من
دوست داشتن و خواستن تو بزرگترین گناه من
حالا بیا کاری بکن اخر من غصه نشه خاطره های تلخ من
رو زبونا قصه نشه
حالا بیا یه خط بکش دور همه جدایی ها
 این همه التماسمه تو رو خدا تو هم بیا
می خوام باشم کنار تو هر چی میخواد بذار بشه
حتی اگه اخر عشق برام یه سنگ قبر بشه
حالا بیا کاری بکن اخر من غصه نشه
خاطرهای تلخ من رو زبونا قصه نشه
حالا بیا یه خط بکش  دور همه جدایا
عجیبه که من گذاشتم بری پی زندگیت فقط خواستم بدونم که خوشبختی ولی اون رو هم ازم دریغ کردیو غیب شدی اوج نامردییییییییی
این چشمه ی حیات من بسته به دریای دلت میخوام بشم مهمون تو
شریک قلب پر غمت
حالا بیا کاری بکن اخرمن..........



http://s5.picofile.com/file/8135144950/Alone_Boy_68_.jpg


گفتم نمیتونم بی تو بمونم. نوشتم جز تو از کی بخونم

عشق منو تو دیگه باور نکردی،فهمیدم دیگه با من سردی

اروم اروم دل من خسته نشست

اروم اروم دل من از عشق شکست

اروم اروم سکوت مبهم دل من همراه بغض ترانه هام شکست

ساده گذشتی هنوزم  باورش خدا برام محاله

رفتن اون انگار برام یه جور خیاله...

..........هه

تیغم بزن خونی نمیاد.از دست تو که   بردی از یاد

هر چی خوبی کردم برات دستم نمک نداشت ای داد

تیغم بزن خونی نمیاد، چجوری شد که بردی از یاد

هر چی داشتم واست گذاشتم، دستم نمک نداشت ای داد

 تو اومدی دل بردی و دل سوختی

 تو بی وفا بودن به من اموختی

 اما سینه هنوز به عشقت چاکه دلم برای دیدنت هلاکههههه

 تو رفتیو این ابرو حروم شد

 زخم زبون از اشنا شروع شد

 دل دیونه ی غریب ما هم امیدش به این زندگی تموم شددددد

دردم  یکی دوتا نمیشه دلم از تو جدا نمیشه

تو بی وفا بودی که رفتییییییییییییییییی

گفتی خداحافظ همیشه.حتی خدا حافظی هم نکردی

صدات کردم تو گوش نکردی

به گریه اعتنا نکردی

 تو چشم تو بهتر ز من بود اما چه اشتباهی کردی

بعضی ترانه ها خوب زبان حال ادم هستن

اذا جاءَ اَجَلَهُم لا یَستَاخرونَ ساعةَ و لا یَستَقدِمون. من از حق خودم هیچ وقت نمیگذرم و حلالیتم شامل حالشون نمیشه هیچ وقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

لعنت خدا  بر مسببینش




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد