گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

زبون بی زبونی

بهت پیله کردم بمونی ولی

تو گفتی اصرار بی فایدس

چقدر گریه کردم نریو نشد

فقط توی گریه غرورم شکست

برو زندگی کن به فکرم نباش

مهم نیست چقدر زندگیم سخت شه

برو شاید از بین ما این وسط

اقلا  یکیمون خوشبختشه

داری زندگیمو به آتیش میکشی

من هر کاری کردم بمونی نشد

میخواستم که احساسمو درک کنی

من هر کاری کردم بتونی نشد

تو کبریت کشیدی به این زندگی

نشستم کنارت فقط سوختم

فقط قلب من پایه این عشق بود

تو دل میبریدی و میدوختم

هی امون از دنیا و ادمای بی وفاش

نظرات 1 + ارسال نظر
Scopuli جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:42 http://adieu.blogsky.com

وب قشنگی دارین..
ولی عکسای میوهش زیاده : d

ممنون دیگه اون مال قالبشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد