گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

هواتو کردم

هواتو کردم

 منه حیرون تو این روزا، هواتو کردم

 دلــــــــــــــم میخوادت

میخوام بیام تو اسمون ،دورت بگردم

 هوایــــی میشم ،همون روزا که میبینم هوامو داری

میخوام بدونـــم تا کی میخوای ببینــی و به روم نیاری

 دلــــــمو دست تو دادم

 منه دلتنگ احساسی

 نمیذاری که تنهـــا شم ،تو رو من خیلی حساسی

دلمو دست تو دادم

دلمو اسمونی کن

همیشه مهربــــون بودی، دوباره مهربـــــــونی کن

 چه روزا حالمو دیدی

 چه شبایی که رسیدی

تو صدای دل تنــــــهای منو شنیـــــــدی

تو که دردامــــــــــو میدونــــــی

تو که چشمامو میخونی

 بده بازم به دل مــــن یه نشونـــــــی 


دلتون خدایی تو این روزا

التماس دعا


نظرات 1 + ارسال نظر
نویده پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

خوشگل بود داداشی جونماجی بهارم کو ÷س؟

خواهش میکنم اجی
بهار نت نداشتش چند وقتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد