گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

عشقم باور کن


دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
حاله منه عاشق به کی به جز تو بستگی داشت تهش واسه منو تو چی داشت
یه گوشه از تمامه دنیا توو قلبه تو برای من بود
کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود .شروعت انتهای من بود
عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده یکی برات دوباره تب کرده باور کن
عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی میبینمت هنوزم اینجایی باور کن


دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو , تو بی من میمیری میمیرم من بی تو
عشقم این روزا ااااااهوای تو هوامو بد دددددددکرده یکی برات دوباره تب کرده باور کن
عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی میبینمت هنوزم اینجایی باور کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد