گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

ی معرفت


یادته خواستیم از خدامون بمونیم پای هم دوتامون

چه خیالایی که نساختیم واسه ی فردامون..

نمیخواستم عزیز جون شی بری و مال دیگرون شی

واسه دلتنگی های شبهـــام درد بی درمـــون شــی


بی معرفت زندگیتو  تو با کی قسمت میکنی

به من دل بسته ی تو آسون خیانت میکنی

بی معرفت خونه دلم مگه تو از سنگه دلم

میبینی دلتنگ توئم برای کی تنگه دلت

آهنگ بی معرفت از علی تکتا

یادته خواستیم از خدامون بمونیم پای هم دوتامون

چه خیالایی که نساختیم واسه ی فردامون..

نمیخواستم عزیز جون شی

بری و مال دیگرون شی

واسه دلتنگیای شبهام

درد بی درمون شی


بی معرفت زندگیتو  تو با کی قسمت میکنی

به من دل بسته ی تو آســـون خیانت میکنی

بی معــرفت خــونه دلم مگه تـو از سنگه دلم

میبینــی دلتنــگ توئـــم برای کــی تنگه دلت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد