گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

کاش بر میگشت


عاشق نباشم...
منکه میدانم شبی عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من .سهل و اسان میرسد

پسسسسس چراااا عاشققق نباشمممم:
منکه میدانم به دنیا اعتباری نیست نیست...
بین مرگ و ادمی قولو قراری نیست نیست...:
منکه میدانم شبی عمرم به پایان میرسد...
نوبت خاموشی من سهل و اسان میرسد...:

نظرات 1 + ارسال نظر
7arezo شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:06

سلام خوبی شهیار؟
منم دارم عروسی میکنم میرم دیگه گفتم بیام خدافظی کنم چون اونجا نت ندارم .هروقت بیام اصفهان میام یه سری میزنم
امیدوارم توهم راه زندگیتو پیدا کنی و هرچی به صلاحته همونجور بشه.
خوبی و بدی دیدی حلال کن دیگه

سلام ارزو خوبی؟ امیدوارم خوشبخت بشی مبارکت باشه
مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد