گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

سبحان الله . امان از بی وفایی



یا من هو اله کلشی،یا من هو خالق کلشی،یا من هو صانع کل شی،یا من هو قبل کل شی،یا من هو‌بعد کلشی.یا من هو قادر علی کل شی

تو تموم این چند سالی که با من بود همیشه شب های قدر براش دعا کردم که سالم‌باشه  دعا کردم  عاشق بمونیم بهم‌برسیم.کنارش هر‌وقت حرف شد ازش خواهش کردم اگر نشد بهم‌برسیم باید اینجور که بهت میگم‌ترکم کنی  راهشو بهش گفتم.ولی وقتش که رسید کار خودشو کرد، انگار فقط لنگ شوهر بود که بره . امشب هم‌براش دعا میکنم‌هرجا هست سالم‌باشه ولی خدا رو قسم میدم به فرق شکافته حضرت علی که ظلمی که خودش و خانوادش در حقم‌کردن رو بهشون برگردونه تمام افسردگیهام تموم غصه هام .یه چیزی تو زندکیشون کم بذاره تا اخر عمرش یاد  بی وفایی که کرد بمونه و‌منتظر  اون دنیا چون من هیچ وقت حلالش نکردم همشون باید تقاص پش بدن ولی نه از دست من.خدام باید  تقاص کنه

التماس دعا هر کی خوند برام‌دعا کنه حالم عوض شه خستم

نظرات 2 + ارسال نظر
7arezo جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:36

سلام این متنو خوندم خیلی ناراحت شدم.ایشالا ک همه چی درست شه
و نمیدونم چی بگم

سلام چطوری .هنوز یادی از ما میکنی مرسی

7arezo دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:10

اره بیمعرفت نیسم بعد 5سال هنوزم یاد رفقای قدیمی میکنیم
خوشا همون روزا

حاشا به معرفتت رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد