گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

دیگه جون ندارم که بگم

نیمه شب آمد خیالت، نیمه جانم را گرفت

ابر دلتنگی دوباره آسمانم را گرفت


تا دلم در کوی دلتنگی برایت میسرود

لکنتی امد زبان بی زبانم را گرفت


درمیان خاطراتت در وداع آخرین

قطره قطره اشک آمد دیدگانم را گرفت


عمر من سر میرود باحسرت آغوش تو

با نبودت مهربان دنیا امانم را گرفت


زندگی بامن چه بازیهای پنهانی نکرد

بس که تابم داد صبر آستانم را گرفت


شانه های مهربانت را بیاور خوب من

گریه های لعنتی تاب و توانم را گرفت


نمیشه.مگه میشه ادم بگذره از اونی که زندگیشه؟

بدونه تو چیا کشیدم من.خوشی ولی خوشی ندیدم من

قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بیرحمه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد