گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

بیا اقا جانم

گریه هامو نگه داشتم تا بیایی 

فاصله عمرمو تلخ کرده کجاییی

قد این سالها بی قراری کشیدمممم

از جدایییییییی

هفته های غم انگیزمو‌میشمارم

من که دست بر نمیدارم ازانتظارم

واسه اوای بارون دلم‌تنگه برگرد

بی قرارمم

دوریو بی قراریی چه سخته 

اخ که چشم انتظاری چه سخته

ابر باشی نباری وه سخته

درد های پیاده تو‌سینم‌زیادهههه

بی تو‌دنیا روی خوش نشونم نداده

وقتی ارامشی نیست حالم همینه

بی اراده

در نبودت فقط بغض با من  رفیقه

بغضی که یادگار یه حس عمیقه

اه راضی نشو گر‌بگیرم بسوزمممممم

هر دقیقه

اقا بیا دیگه چقدر نامرد و ظلم تحمل کنیم.چقدر بی وفای و خیانت ؟ بیا  بلکه جون بگیریم .من از این دنیا و ادماش بیزارم بیا شاید حیون های ادم نما خودشونو از میون ادما بیرون بکشن بیا شاید معنی وفاداری و عشق واقعی بشه.سینه ی من پر درده 

با صدای گریه هام‌ مهمون این دنیا شدم، گریه شد هدیه ی من تو‌لحظهی تولدم.دنیا تو‌اول راه اشکو تو‌چشمای من گذاشت،پشت هم غم‌روی غم ،اما دلم‌حوصله کرده، حوصله حدی داره از چی نباید گله کرد!؟  دنیا برای من اومد نداشت،خسته ام از دنیایی که یه روزی خوبه صد روزش برام بده .یه هوای تازه میخوام‌واسه نفس ، بقیه تا تونستم‌ظلم‌کردن حتی اونی که فکر میکردم فرشته ی زندگی منه فکرشو‌هم‌نمیکردم اینقدر پست باشه تو‌زمانی که با من اونهمه گند زده باشه چطور ممکن بود اخه؟ میدونستم  ممکنه هر کاری بکنه ولی نه اون کارا رو حتی نموند توضیح بده کارای پلیدشو  حیف  حیف حیف  خوب حسی بهش داشتمو‌دارم  رویایی بود همه چی کنارش ولی صد حیففففففففف  از نامردی  و بی تعهدی ادمای این دوره زمونه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد