گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

عشق شیشه ای


انتظار میکشیدم صدای پاتو بشنوم منتظر بودم بیای و دستتو باز بگیرم

 دست و پامو گم میکردم بند میامد زبونم هر وقت که میخواستم بگم توایی وجود من

یه روزی جرات دادم به این دلم بیامو بهت بگم دوستت دارم

اما تا اومدم  دست تاتو دیدم توی دست دیگه...

چشم انتظاری بسه دیگه

بیقراری فهمیدم بسه دیگه 

از خدا خواستم خراب شه اسمونم تا از این دنیا برم دل بکنم

اخه اونی که منو تنها گذاشت...

قدر این عشق رو تو این دنیا نداشت

ای خدا اون منو پشت سر گذاشت

عشق شیشه ای اره فایده نداشت...

فکرشو که میکنم میبینم هر سخته ای من متحمل شدم سودشو کسی دید که کنارشه به راحتی بهش رسید چون کارمند بود همیشه میگفت پول برام مهم نیس زندگیم توایی .اینم زندگی ثمرش برای من فقط شکست بود تو همه مراحل زندگیم تا الان هفته بعد ارشد دارم خدا شاهده هر وقت کتاب باز کردم غم و اندوه این شکست تو فکرم دلمو ترکوند قبول نمیشم زوری دارم لیسانس میگیرم بدونه هدف  توکل بر خدا راستش چند جا رفتیم خواستگاری ولی کسیو  نمیتونم بذارم جاش کلا بیخیال زن گرفتن شدم فعلا ،نمیتونم دختر مردمو بیارم تو زندگی امیدوار باشم بعد عشق بوجود میاد قلب من نمیتونه کسی رو دیگه بخواد  منتظرم خدا کرمش رو شامل حالم کنه منو ببخشه زودتر شرمو از دنیا کم کنم مفت نمیارزه این دنیا و ادمهاش همشون کلاش و نامردن اونی که باورش کردم باهام اینجوری کرد بقیه جای خودشون دارن .اینم از الانم ههه روزای بد من تمومی نداره فکرشو که میکنم تو دوران تعهدش با من با همکارش هم دوست بود من شده بودم بازیچه از کجا معلوم شاید تو همون دوران با این خوستگارش هم دوست شده بودو منه احمق نفهمیده بود . خوب  غرغر کردن بسه امیدوارم لا اقل زندگیش خوب باشه یکیمون دنیا به کامش باشه ولی همیشه با خودم میگم اون دنیا جلوی همه اونایی که مقصرن میگیرم هیچ وقت حلالیت من شاملشون نمیشم به شدت اعتقاد دارم  به اون دنیا و انتقامم ازشون ابداااا حلالشون نمیکنم چون بهم هیچ فرصتی برا پاسخ به سوالام و زندگیم ندادن امیدوارم خودش خوب زندگی کنه این دنیا ولی بقیه ای که مانع شدن برن به درک میخوام دردی که من میکشم رو خدا چند برابر به قلبشون بریزه میخوام بفهمن از کجا دارن تنبیه میشن میخوام خدا نشونشون بده بازی کردن با احساس یه ادم چجور میتونه برگرده .دنیا دار مکافاته میدونم دیر یا زود تنبیه میشن فقط اون زمان یاد من باشن بفهمنن چرا درد و رنج میکشن

کینه ای که تو دلم ریخته هیچ وقت تموم نمیشه نمیتونم حلالشون کنم برا خودم متاسفم که نمیتونم پشت سر بذارم این جریاناتو

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم سحری یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:01

سلام داداش شهیار
خوبی؟بسلامتی لیسانس رو هم داری میگیری ؟
امیدوارم هر جا هستی موفق باشی ناراحت نباش داداش شهیار انشاا.. حالت خوب میشه .
اومده بودم یه سر به وبلاگت بزنم کلا ناراحت شدم ...این شعر یادم اومد
هر که در این بزم مقربتر است جام بلا بیشترش می دهند....
انشاا.. حالت خوب میشه و تو ارشد هم موفق میشی .
یا حق

سلام.مرسی اره با مکافات دارم میگیرم بلاخره.شرمنده حالت بد شد با خوندن مطالبم اینجت خودمو خالی میکنم چون میدونم زیاد کسی نمیخونه مطالبمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد