گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

اههه

کاش منم مثل اون بودم یه روز عاشق این میدشو فرداش عاشق یکی دیگه نمیدونم مردم چطوری میتونن هر روز یکی رو بخوان چرا من هر بار که چشمامو باز میکنم یاد اون عوضی میاد تو ذهنم و عذابم شروع میشه .خود احمقم همیشه میدونستم ولم میکنه باز ادامه دادم چراشو نمیدونم شاید امیدوار بودم بعد هم باهاش در تماس باشم تا عذابم کمتر بشه ولی اون همیشه فکر منافع خودش بود  کاش فراموشی میگرفتم .کاش  میتونستم دوسش نداشته باشم واقعا احمقم  ، خسته شدم بس که شب و نصفه شب با یادش بیدار شسدمو خوابیدم زندگیمو فلج کرد با اینجور رفتنش خدا نگذره ازش
نظرات 1 + ارسال نظر
وبلاگ گرد یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:31

سلام داداش.من خوب درکتون میکنم نمیخوام نصیحت کنم چون فایده نداره حالتون به این راحتی ها فک نمکنم درست شه ولی دختری که تو اوج غشق و عاشقی رها کرده مطمئن باش بعد هم رهات میکرد اینجور دخترا فقط دنبال شوهر مایه دار میگردن عشق بهانشونه برا اینکه چند روزی سرگرم بشن.شاید خدا یه دختر خیلییی نجیب تر برات مد نظر داره فقط صبور باش داداش گلم هر چندی که میدونم‌درد داری و گفتنش برای من سادس عین کسی که زخمیه و بقیه نمیتونن دردشو درک کنن فقط میدونن که درد داره .از خدا برات موفقیت میخوام قوی باش پسر

مرسی از همدردیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد