گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

من یا تو بگو کی نامرده

من یا تو بگو کی تو زرده
من یا تو بی غمو بی درده من یا تو
من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده
من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو
فکر کن نباشی از من جدا شی
فکر کن بتونم من بی تو بمونم
فکر کن نباشی چشمام نباره
فکر کن بتونم فکر کن غم بذا

تو عشقمو شوخی گرفتی
که حواست به چشام نیست
فرقی نداره واسه ی تو میدونم
هیشکی اندازه ی تو

توو لحظه هام نیست
من یا تو بگو کی نامرده من یا تو
اون نگاهش سرده من یا تو
پشت به حرفاش کرده من یا تو
فکر کن نباشی از من جدا شی
فکر کن بتونم من بی تو بمونم
فکر کن نباشی چشمام نباره
فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره

هر سال اولین جمعه ماه رجب  با امید با خدا حرف میزدم ولی امسال پر از نفرت و کینه بودم نسبت به دنیا و ادمهای کثیفش ادمایی که موقع انتخاب که میرسه فقط پولو میبینن.موقع سرگرمیا میشی زندگیشون عشقشون  قول میدن تا اخر هستن  ولی پس پرده دارن انتخاب میکنن ههه خیلی خنده داره خنده های تلخ  از این نکبتی که اسمشو عشق گذاشتن،بازی کردن با احساسات ادما .یکی مثل منی که دل بسته شدم و هنوز دارم زجر میکشم. امروز از خدا عاجزانه تقاضا کردم خلاصم کنه از فکرش ولی بازم فایده نداره نمیدونم حکمتش چیه و چرا من باید ضربه بخورم .از اولش باهاش صادق بودم و تهشو میدونستم ازش قول میگرفتم تو هر دیدار با چشمایی که خودشون پر حرف بودن نگاهش میکردم ولی ذات ادما خیلی کثیفه  خودم اگر جای اون بودم واقعا مردونه کنارش میموندنم حتی اگر مجبور بودم کسی دیگه رو انتخاب کنم راضی به شکستش نبودم راضی به یه عمر تنهایی و غم جدایی بهم گفت بعدا ازدواج میکنی یادت باشه  زنت قبلا ممکنه عاشق یکی دیگه باشه حالا میخوام بهش ثابت بشه که شوهر تو هم قبلا عشق یه دختر دیگه بوده کاش براش روشن بشه و با چشمشش ببینه تا درک کنه چ هچرتی بهم گفته.هیچ وقت نمیبخشمشون اینقدر با خودم تکرار میکنم که نمیبخشم تا اون دنیا یادم باشه کیا بهم ظلم کردن.این دنیا امیدوارم خوب زندگی کنن هر چند زندگی من نابود شد و نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم دیگه خواستم که یکی رو بخوام ولی نمیشه میخوام اون دنیا زجریو که من کشیدم خدا بهشون نشون بده و با تمام وجودشون دردشو بکشن . دارم به سختی و با فکری پر از سوال و درد درس میخونم زوری پیش میرو چون قول دادم بهش اون مثلا میخواست پیشرفت کنم ولی کاری باهام کرد که عملا  فلج شدم ممنون ازش شاید تاوان گناهانمه این زجر کشیدن راضیم به رضای خدا ولی حقمو هیچ وقت فراموش نمیکنم هیچ وقت قلب کسی رو به بازی نگیرید  ممکنه ادما یکم فراموش کنن  ولی قلبی که خورد شده شاید سر هم بچسبه ولی جای شکستنش تا اخر عمر  تو چشمه ادعای عاشقی نکنید وقتی بزدل هستین

و چه معمای عجیبی ست ...

آنکه در دلش، درد بزرگی داشت ؛

درد دلی برای گفتن ،

هم داشت ، هم نداشت ...

السلام علیک یا امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب (علیه السلام)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد