گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

!!!!

به تو گفتم که در این دور شدن ناچاری؟

سربه تایید تکان دادی و گفتی آری !


عین مرگ است اگر بی تو بخواهد برود

او که از جان خودت دوست ترش می داری


ای که نزدیک تری از من دلتنگ به من

بین ما نیست به جز فاصله ای اجباری


من عروس توام ای از من و آغوشم دور

خطبه را گریه من می کند امشب جاری


زندگی چیست به جز خاطره ای افسرده

زندگی چیست به جز رنج و غمی تکراری


گله ای نیست به تنهایی خود دل بستم

به -غزل گریه- هر روز. . . به شب بیداری


روی دیوار دلم سایه ای از قامت توست

مثل تنهایی من قد بلندی داری


هر چند که من تنها شدم چون تو چشمش یکی بهتر پیدا شد و کنارش خوشه 



نظرات 1 + ارسال نظر
ی دوست جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:19

فرموش کن.طوری زندگیت رو بساز ک حسرت بخوره.اینقدر ناله نکن فکر کنهواقعا تحفهای هست. خدا رو از یاد بردی خودت رو اسیر ی موجود زمینی کردی.

شما کی هستی این صد بار شجاعت نداری خودتو معرفی کنی؟در ضمن اونی که با من بود حرف نداشت یه دونه بود از همه نظر وگرنه اینقدر اذیت نمیشدم حیف که بدقولی کرد وگرنه با نبودن کنارم هم میساختم.متنفرم از کسی که به دستش اورده و‌از کسی که مسبب جدایمون شدهههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد