گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

مبارک باشه



تولدت مبارک کنار عشق جدیدت خوش میگذره امثال دیگه.......من نمیخواستمو دل تنگی..به تمنای تو خوابم میکرد.مقه پیچک به تنم میپیچید تن داغی که مذابم میکرد.مثه هر شب تو نبودی اما شمع تاریکی من روشن بود تو نبودی که ببینی تا صبح گرمی وسوسه ات با من بود.   شب بی پنجره اروم اروم سمت تاریکی تختم پیچید..شعله ی خنده ی خاموش تو بود که رو دیوار اتاقم رقصید.

پشت هر حادثه ی تاریکی روی دیوار چراغی خاموش تو‌کنار منی اما تو خواب من تو رویای توام اما بی هوش مثل هر شب تو نبودی اما شمع تاریکی من........








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد