گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

باز درد لحظه هام


اینجا یکی هست که هر ثانیه خوابت رو میبینه

تو چشمه تقویم با نبض ساعت منتظر میشینه

همیشه اونکه غرقه سکوته دستتو میخونه

درد لحظه رو کسی میفهمه که منتظر میمونه

از وقتی تو رفتی شب حالمو پرسید

شاید اگه تو برگردی بشه از چیزی نترسید

بشه قدر این ثانیه ها رو کنار تو فهمید

شاید اگه تو برگردی بشه از چیزی نترسید

بشه قدر این ثانیه ها رو کنار تو فهمید


امروز باز خاطرات زنده شدن به قول خودت کاش نمیدیدمت اصلا . میفهمیدم چرا این جمله رو میگفتی چون میدونستی که نمیمونی برام تو کجا من کجا

جای همیشگی قرارمون رو هر کار کردم اخرش مجبور شدم برم و زجر نبودنت چقدر سخته. میدونم که تو داری زندگیتو میکنی و تو خوشی زندگیت دیگه یاد من نیستی

خیلی سخت میگذره خیلی.با یه وب درد و دل کردن هم ارامش نمیده.کاش راه درست رفتن رو اونجور که بهت گفته بودم انجام میدادی  یادمه حسرت میخوردی که دختره تو اتوبوس چه راحت از قطع رابطش میگفت.ولی حواست نبود اونا دنبال زندگی و عشق و عاشقی نبودنو تفریحشون این مسخره بازیا بود.بغضای سنگینی تو گلومه  

نمیبخشمشون هیچ وقت

کاش پیشرفتم تو زندگی سریعتر میشد خیلی کنده روالشه خدا هم عجب صبری داره،باور نمیکردم یه شکست اینجوری نابودم کنه چربی خون عصبی هم اضافه شده به دردام خدایا شکرت همه خوبیات شامل حالم شده انگاری قرار نیست زیاد دوام بیارم تو این دنیای خراب شده شکرررررررر هر چی زودتر بهتر گناهام کمتر.برم اهنگمو گوش کنم شاید خوابم ببره

دانلود اهنگم


بعد تو برام لحن جاده ها صادقانه تر بود

هر مسافری که از راه رسید از تو بیخبر بود

من ساعتارو بیدار نکردم خوابتو ببینن

این لحظه ها رو روشن گذاشتم تا منتظر بشینم

از وقتی تو رفتی شب حالمو پرسید

شاید اگه تو برگردی بشه از چیزی نترسید

بشه قدر این ثانیه ها رو کنار تو فهمید

شاید اگه تو برگردی بشه از چیزی نترسید

بشه قدر این ثانیه ها رو کنار تو فهمید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد