گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

گلدون

مطالب داغ.تازه .تفریحی و به روز. برای شنیدن موسیقی فلش پلیر را فعال کنید

غبار غم

غبار غم گرفته شیشه دلم شکستن عادت همیشه دلم

دوباره از کنار گریه رد شدم به جای تو دوباره با خودم بدم

کنارمی غمامو کم نمیکنی یه لحظه هم نوازشم نمیکنی

منو به خلوت خودت نمیبری یه عمره بی دلیل ازم تو دلخوری

یه عمره من کنار تو قدم نمیزنم یه عمره میشکنم یه لحظه دم نمیزنم

یه عمره حسرتم فقط یکم محبته یه عمره بودنت کنار من فقط یه عادته

باید بشه دوباره عاشقم شی باید بشه مثه گذشته ها شی

باید بتونم و دووم بیارم دوست دارم که چاره ای ندارم

یه روز تموم خونه غرق خنده بود نمیشه دلخوشیم تموم شه خیلی زود

دلم میخواد نگام کنی یه جور خاص همون جوری که اون روزا دلم میخواس

دلم میخواد دوباره باورم کنی بفهمی معنی نفس کشیدنی

دلم میخواد ببینی من کنارتم دلم میخواد بفهمی بی قرارتم


یه عمره من کنار تو قدم نمیزنم یه عمره میشکنم یه لحظه دم نمیزنم

یه عمره حسرتم فقط یکم محبته یه عمره بودنت کنار من فقط یه عادته

باید بشه دوباره عاشقم شی باید بشه مثه گذشته ها شی

باید بتونم و دووم بیارم دوست دارم که چاره ای ندارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد